Re: ile ramu do winXP?

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 23:30:42 MET

 "Jacek" napisał :
: Jaka jest zalecana ilosc RAMu dla windowsa XP?
: Mam ten system na kompie z duronem 1000MHz z 256MB DDR233 i cos sie ostatnio
: przycina. Nie bardzo chce mi sie wywalac 300 na dodatkowa pamiec... a to
: jedyny sposob na przyspieszenie jaki przychodzi mi do glowy przy aktualnej
: konfiguracji systemu. Jakie sa prognozy dotyczace ceny DDRow na najblizszy
: czas?

U mnie przez jakiś czas XP pracował na 256 sdr, i żadnego przycinania nie było... No ale wyłączyłem wszelkiego rodzaju graficzne
"wodotryski" XPka, prawie wszystko, co się zagnieżdża w trayu, jakieś tam autoruny ... Aha, i to na Duronie 800Mhz... Zresztą w
zasadzie dołożyłem teraz drugie 256 sdr, ale to z chyba czystej przekory... no fakt - jest lepiej, i to dużo, ale chodzi o to, że na
256 hulało całkiem przyzwoicie...
No i jeszcze jedna kwestia, niestety, przy procesorach typu Duron ponoć kupowanie ddr`ów nie ma sensu... Przyrost rzędu trzech
procent w porównaniu z sdr, no a cena.... Dopiero ze stajni AMD Athlony rzeczywiście się sprawdzają z ddr`ami ( to opinie ludzi,
którzy niby na co dzień składają kompy i pracują w jednym z renomowanych serwisów ). Tak więc Twoje problemy z przycinaniem moim
zdaniem nie wynikają ze zbyt małej ilości ramu ( pewno -czym więcej, tym lepiej ), tylko z innych powodów ( z tym ze nie na
pewno:) ). A tych to może być wiele...

--
.: Jacek S. :.