Re: irda w k7vta3

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 23:29:37 MET

Użytkownik "__o_o__" <networking_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy to jest oryginalny kabelek? Zazwyczaj do Irdy potrzebny jest zdaje się
> kabelek 4(5) pinowy. Dokładnie nie powiem, musiałbym rozkręcać obudowę.
> USB to USB, to złącze służy do podłączania gniazd USB na płytę czołową
tych
> obudów, gdzie jest to możliwe.

zacytuje jeszcze ksero z kartki -instrukcji.
 "Podlaczamy irde do znalezionego na plycie piecio -pinowego (?? to dlaczego
ja mam 2x5?) zlacza ir. Irde podlaczamy wtyk 1 na pin1 (zdanie to
podkreslone!).Zdarzaja sie plyty o innym wejsciu irda niz jest to w
standardzie . W tym przypadku nalezy zajrzec do instrukcji od plyty glownej
i przelozyc odpowiednio wtyki (!!??) ,nalezy pamietac zeby nie pomylic plusa
z minusem ,gdyz moze to spowodowac zniszczenie irdy lub uszkodzenie plyty
glownej"
 Reszta to konfiguracja opisana lakonicznie.

--
pozdrowienia
MarkX