Re: ram

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 23:04:01 MET

 "Bimbelt"napisał :

: Jest to wina chipsetu plyty glownej. Po prostu nowe pamieci maja zmieniona
: organizacje i nie maja ochoty wspolpracowac ze starszymi plytami. Jedynym
: rozwiazaniem jest zaopatrzenie sie w koc uzywana - najlepiej z przed roku
: 2002.

Tak, to prawda... Ale trzeba dodać, że zaopatrzenie się w kość używaną w obecnej chwili ( właśnie poprzez opisywaną przez Ciebie
sytuację ) nie jest sprawą prostą... Przynajmniej u mnie w całym mieście i okolicy wszystkie sklepiki parające się oprócz sprzedaży
skupem używanych komputerów nie posiadają RAMu starszego typu - bo to albo posprzedawali, albo mają jedną dla siebie, lub, co mnie
naprawdę rozbroiło, mogą sprowadzić z pewnej hurtowni, ale niestety... dwa razy drożej:)Kurde, kumpel ma takie 128MB, i już ze dwa
tygodnie szukamy starszego ramu... Być może przed świętami ludzie będą wymieniać na nowe całe płyty główne z ramem, to może wtedy
wymienimy...

BTW: obiła mi się o uszy opinia, że to w sumie przyczyna wprowadzenia nowej ( nie lepszej ) technologii produkowania ramu.
O wiele tańszej, szybszej ( stąd te niby "jednostronne" pamięci ) a wiadomo, co za tym idzie, większe zyski w krótszym czasie... Ile
w tym prawdy?

--
.: Jacek S. :.