Re: Serwis pack do XP po polsku

Autor: grzesiek (gringo7_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 22:33:17 MET

> a) cytuj poprawnie, nie top-postuj
>
> b) wycinaj zbedne czesci postu
>
> d) koduj poprawnie polskie znaki
>
> e) czytaj opisy grup dyskusyjnych i sie do nich stosuj
>
> f) podpisuj sie
>
> Jak to zrobisz to bedziesz mial prawo glosu teraz to dowidzenia.
>
> --
> Krzysztof Szczepanek
> Old School Mentality

a) odp: to juz zalapalem i staram sie o tym pamietac
b) odp: to tez juz wiem i bede wycinal ...
C) Naucz sie alfabetu - po B jest C (sorry za małostkowsc ale nauczylem sie od Was)
d) koduje poprawnie ...
e) chetnie poczytam prosze o wskazanie miejsca (jesli to nie za wiele )
f) Grzegorz Koryński
g) badz czlowiekiem to i ludzie beda Cie podobnie traktowac ...