Re: Pytanie o Radki....

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 22:20:15 MET

> mam radka 9000 i za nic nie zamienilbym go na zadne GF4 chyba zeby tylko
> sprzedac GF i kupic lepszego Radeona
> Jakosc wyjscia TV i obrazu nie do pobicia dla GF, w testach wygrywa (9000)
> GF4 MX

ogolnie ja tez nie mam zastrzezen co do kompatybilnosci, ale ... podlaczales
kiedys monitor do wyjscia DVI w r9000 ??? nie wiem czy trafilem na jakis
lewy egzemplarz, ale co chwile gasnie ekran ... i nie z winy sterownikow
(dzieje sie to nawet bez sterownikow) ani monitora (dziala na innym kompie
dobrze a na analogu to i nawet w r9000)