Re: Ekonomiczna drukarka atram. do wydruków kolorowych - jaka ? (do 800 PLN)

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 22:04:10 MET

> To chyba jeszcze nie widziales "alternatywnych" tuszy do HP.
> Mam nadzieje ze dotro do polski bardzo szybko.
> Nasi zachodni sasiedzi moga juz je kupic.
> Np. kolorowy do HP 5550 kosztuje okolo 10-15 euro.
> Ja sobie przywiozlem 6 takich i 6 czarnych :)

Pożyjemy, zobaczymy. Jedno jest pewne w HP
problemem techologicznym nie są atramenty,
lecz głowice - to właśnie one windują ceny.
Nie ma żadnej gwarancji, że to co kupiłeś
pochodzi z zużytych oryginalnych pojemników
(wtórnie skupowanych w Polsce i nie tylko),
a następnie napełnianych i sprzedawanych
pod inną marką. To powszechnie znany proceder.
Chociaż, może się mylę. Chciałbym, aby tak
było. Zauważ, że zużytychpojemników EPSONA
nikt nie skupuje - bo to nie ma sensu.