Re: Pytanie o Radki....

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 22:08:33 MET

> Jak karty ATI sprawdzaja sie w grach? Wczoraj slyszalem opinie ze jesli do
> gier to tylko GF. I juz nie wiem co o tym sadzic bo bylem sklonny kupic
> Radka ze wzgledu na nizsze ceny. A potrzebuje karty graficznej - nie
> koniecznie najnowszej - glownie do gier, czasami, sporadycznie do czegos
tam
> innego :) Zastanawialem sie pomiedzy Radeonem 7500 a 9000 (ew. PRO) - w
> zaleznosci od tuszy swinki skarbonki ;P Ale teraz to juz nie wiem co
> wybrac.... :(

Ja bym delikatnie omijał takie sklepy gdzie gadają takie bzdury. Zapewne
ludzie Ci nigdy nie mieli kart spod znaku ATI lub innej firmy tylko zawsze
spod znaku Nvidii. Karty na układach ATI nadają się zarówno do grania jaki i
do pracy.

Sam miałem karty spod znaku Nvidii , miałem tez kartę na ukąłdzie Kyro2 a
teraz mam na ukłądzie ATI 8500. Powiem że jak narazie nie miałem problemów z
żadną grą , aby nie działała na ATI.

Według mnie np. do 400zł taki np ATI 9000 jest nie do pobicia. Oferuje
naprawdę sporo (wiecej niż konkurencyjny Geforce4MX440) przy cenie bardzo
konkurencyjnej ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///