irda w k7vta3

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 19:47:59 MET

Mam kabelek IRDA zakonczony 2x5 pinow. Czy da sie to podpiac do plyty
k7vta3? Niestety w dokumentacji do plyty widze 2 gniazda do IRDA. Jedno 5
pinowe ,a drugie 2x3 piny. Da sie to jakos podpiac? Szukalem na plycie
takiego wyjscia i znalazlem ,ale u mnie jest on oznaczony jako LUSB1. Jest
dokladnie takie samo jak wtyczka od kabla. Brakuje jednej igly i tak samo w
kabelku ,brak jednego styku. Podpialem to do tego jedynego pasujacego
gniazda ,probowalem instalowac ale nic z tego? Zreszta podpiecie wtyczki na
gniazdo USB ,a na sledziu podpinajac PS/2 wydaje mi sie dziwne. Bylbym
wdzieczny za jakiekolwiek rady. System to xp.

--
pozdrowienia
MarkX