jaka drukarka?

Autor: Rafcio (rafcio19_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 19:29:52 MET

Jeszcze pół roku temu chciałem kupić HP930/940, jednak teraz
ten model już znika ze sklepów.

Tak więc co wybrać za około 500zł? Drukarkę potrzebują głównie
do drukowania tekstów cz-b, ale też od czasu do czasu chciałbym
zrobić sobie papier firmowy wysokiej jakości czy wydrukować jakieś
zdjęcie.

Zależy mi na możliwie niskich kosztach eksploatacji - czyli tanie i pojemne
zbiorniczki na atrament.

Działać to ma pod windows, może być złącze USB.

greets!
Rafał