Re: A może by tak laser?

Autor: pawel (untiled_at_wielblad.poczta.fm)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 10:27:35 MET

Sun, 3 Nov 2002 02:53:54 +0100, "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl>
<a1f2c0af855df6bb2a88fe91c99fcb7b_at_kwinto.2com.pl> napisal(a):

>Samsung ML-1200 - ok. 850 zł brutto. 8 MB RAM/12 ppm/600 DPI. Mam od
>ponad roku i jestem z niej bardzo zadowolony, poszukaj w archiwum,
>kiedyś o niej więcej napisałem.
moze i fajna, ale ... jakos nie mam zaufania do samsunga i obawiam sie
o serwis.

>Niekoniecznie. Ten samsung jest GDI i spod DOS-a nic nie wydrukuje, ale
>co ciekawe ma sterowniki także do Linuxa i Mac-a.
A w mojej 14ce zaden sterownik pod linuxa ani dosa nie jest potrzebny
>Poza tym ma port LPT oraz USB, co wcale nie jest częste w tej klasy urządzeniach.
tez mam USB i LPT
> No i drukuje naprawdę duże dokumenty, czego o maszynkach z niechby własnym
>procesorem, ale małą ilością RAM-u powiedzieć nie można.
Mozna Michal mozna, ja nie mam (jak dotad) do OKI zadnych zastrzezen
bo drukuje pod kazdym systemem i bez problemu.
Dodatkowo mam roczny serwis z dowozem do domu w 24 godziny !!! i
wieczysta gwarancje na glowice -takie zasady gwarancji.

--
pawel