Re: Dysk Caviara ...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 17:59:02 MET

> Poważnie - lepiej popracować nad wytłumieniem (btw. jesli dysk piszczy
> to imo zamknięcie obudowy powinno pomóc - jesli nie, obłóż go czymś
> miekkim - poważnie to pomaga.

Tylko jest pewien problem :-)

Obłożenie gabką trochę pomogło (opatuliłem go całego) ale jak wiesz dyskowi
nie zapewnie w ten sposób żadnej cyrkulacji powietrza i może się z lekka
przegrzać ...
Wiec nie wiem czy do dobry pomysł , szkoda by aby niedługo padł i straciłbym
wszystkie dane ...

Pierwszy spośób jaki mi przyszedł do głowy to opatulenie dysku całego za
pomoca gąbki o grubości 1cm. i usztywnienie ją taśmą klejącą. Tylko pytanie
jak taka "izolacja" będzie miała się do pracy dysku i czy nie przyczyni się
do jego przegrzania a co za tym idzie uszkodzenia ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///