"Downgrade" USB 2.0 -> 1.1 (i845PE)

Autor: Zdenek Smetana (zdeneksmetana-anty-spam-usun_at_o2.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 17:25:37 MET

Witam,

Czy ktoś wie, czy możliwe jest programowe przestawienie
USB 2.0 w tryb pracy USB 1.1 na płycie głównej, która nie
posiada odpowiedniej funkcji w BIOSie?

Mam płytę MSI na i845PE oraz player MP3 DIVA który działa na USB 1.1
i nie potrafi wynegocjować połączenia z USB 2.0.

Zauważyłem, że oryginalna płyta Intela na i845PE ma możliwość zmiany
trybu USB przez BIOS, w mojej MSI tego nie widziałem, ale może
jest jakiś programik, który potrafi taką machinację uczynić?

Będę dźwięczny za fachową odpowiedź :)

Pozdrawiam,

ZS