Re: Konfiguracja kompa - problemy

Autor: FalconTm (falcontmxxx_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 16:57:27 MET

> Czesc,
> Mam nastepujacy problem:
> Pierwsza konfiguracja:
> ECS K7S5A + GForce 4 + 256 SDRAM w jednej kosci + Athlon XP1600-
> teoretycznie wszystko chodzilo (3D Marc 2001 SE ok. 5000), gry ok, ale
> momentami (CAD) pojawialy sie "zastoje" (zadnych programow w tle itp) oraz
> nie chcial sie zainstalowac win 98 (XP i 2000 bez problemu) - podobno ecs
> nie wspolpracuje z niektorymi GF4
> a) podmieniona pamiec - bez zmian
> b) podmnieniona grafika na rive tnt - win 98 poszedl, nastepnie podmiana
> [...]

Jezeli chodzi o zainstalowanie Win98 to znany problem.Proponuje uzywac
komendy setupcor zamiast setup.Mialo to jakis zwiazek z adresowaniem
lub standardem Vesa.Ewentualnie wlacz w biosie opcje DOS Flat Mode
(od biosu ze stycznia).Co do przestojow mi pomoglo wylaczenie ACPI
w biosie, lecz wymagana jest po tym ponowna instalacja windy.Przy
XP i 2000 trzeba w trakcie instalki wcisnac bodajze F6 i wybrac
standard PC (bez ACPI)