Re: Nowy Duron

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 15:24:40 MET

W artykule <arvpi7$m96$1_at_news.tpi.pl>
Usenetman NewsRaf (raftor_at_poczta.fm)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Witam, malo prawdopodobne, ze to zasilacz (jesli tylko zmiana procka - jak
>ciagnal 600 to i da rade 1300 - prawie zadna roznica poboru pradu).
>Mam pytanie: zmieniles oczywiscie wentylator na procku, czy chodzi ten od
>600 ?

Wentylator zmieniłem jeszcze za sześćsetki, na taki duży 3200 rpm, przy
Duronie 600 miałem temp. procesora 33 st. C a wnętrza obudowy 30 st.
Teraz (Duron 1300) na tym samym wentylatorze mam temp. procesora ok. 57 -60
st.C i temp. wnętrza 37-39 st. przy czym zasilacz jest gorący, przy starym
duronie był dosłownie zimny, wiatrak procesora go chłodził - to nie żart.
Wentylator zakładałem dwa razy bo na początku nie mogłem uwierzyć ze tak
skoczyła temperatura, myślałem że coś źle nałożyłem pasty lub coś wtym
rodzaju.
Mam dwie Baracudy 7200 rpm i jeden CD-ROM a na PCI kartę tv, modem i
rive TNT2.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html