Re: Ekonomiczna drukarka atram. do wydruków kolorowych - jaka ? (do 800 PLN)

Autor: tomasz (tmatyla_no_at_spam.interia.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 15:48:38 MET

"Marcin" <martens_at_wytnij_to.z.pl> wrote in message
> Witam
> Z tego co przejrzałem to aktualne HP DJ się do tego nie nadają -
> chodzi o sporo drukowania w kolorze.
> Może macie jakiś typ w postaci Epsona lub Lexmarka ?

Nigdy więcej nie kupię Epsona. Na początku drukują fajnie, jednak przy 2-3
kartridzu jakość spada. Poza tym mają niewymienne głowice (brrrr).
Zamieniłem epsona na HP i jestem bardzooo zadowolony. Wg mnie jest tylko
jedna dobra drukarka (w tej cenie)
i jest nią Hewlet Packard Desk Jet - bez względu na model. Naturalnie im
nowszy i wyższy numer (tym samym droższy) tym lepszy, jestem za HP.
Tomek