Re: Modem i stałe?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 15:05:17 MET

Użytkownik "Ag_at_a" napisała:

> Czy mogę ustawić połączenie z Internetem tak,
> by móc łączyć się raz za pomocą modemu
> a raz przez stałe łącze?

Jest taka możliwość. Jeśli korzystasz z Internet Explorera, w menu
Narzędzia -> Opcje Internetowe -> Połączenia masz opcję, która pozwoli
ci na wywoływanie połączenia modemowego za każdym razem, gdy nie
istnieje połączenie przez łącze stałe. Możesz też zdefiniować IE tak,
by za każdym razem łączył się tylko przez modem lub wybierał
połączenie domyślne.

Pozdrawiam,
Sniper