temperatura

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 14:47:12 MET

OK. Zauwazylem ze na kazde pytanie stawiane : "mam xx stC czy to normalne?"
Odpowiedz brzmi "Ja mam xxstC" Ale co z tego. mozna miec inna obudowe,
wiatraki, rozmieszczenie tasm, radiator aluminiowy itd. itp.
Zadko kto odpowie na pytanie.
To moze teraz ja zadam pytanie:
Mam AXP1600+, Soltek SL-75DRV-4, Titan TTC-D5TB, Obudowa Codegen 300W Long,
Barracuda IV 40, Seagate 6,4GB, CD-ROM, Nagrywarka, WinFast A250LeTd
(GF4200), kontroler ATA100.
Obudowa zamknieta i mam caly czas 51-53 stC. przy probie programem CPU
Stability Test 6.0 ustawionym na "CPU Warming only" temperatura doszla do 60
stC.
Co moge zrobic za niewielkie pieniadze zeby go troche ostudzic?
dodam ze dzisiaj byl smarowany pasta ze srebrem. Czy moge pracowac spokojnie
nie martwiac sie o to? nie bedzie zwisow przy temperaturze 60 st?
Co myslicie na temat tego zestawu do chlodzenia wodnego co jest na Allegro
za 99 zyla? ile bym na tym zyskal stopni?
Pozdrawiam, Tequila

--
Bezplatny dostep  0 20  9 4 3 4  ISDN/V90/V110 (Warszawa)