Jak sprawdzic RAM GF2

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 13:47:01 MET

Jak sprawdza sie RAM na kartach z GF2MX ?

Czy robi to sama karta - czy mozna tez
zrobic to z poziomu systemu jakims programikiem?

Zdarzaja mi sie dosc dziwne przypadki bledow
w trywialnych operacjach (np. pogubione kolorki
na splash screen'ach, co ciekawe naprawia to
dopiero reset komputera - samo uruchomienie
drugi raz danego programu nic nie daje.)

Ciekawi mnie czy: a. zdycha karta; b. padl
DirectX; c. w Windows juz tak jest; d. cos
z plyta/RAM; e. detonatory?

TIA

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin