Re: zasilacz do kompa pada co chwile

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 13:31:00 MET

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> uciszyl tlum i wyskandowal:

>I dlatego uważasz za dopuszczalne _sfajczenie_ się zasilacza. ???
>Niech nie uciągnie tego sprzętu, niech komp się wiesza, resetuje czy
>co tam jeszcze... Ale zaraz pójść z dymem...?
>Badziew :(
dokladnie...zawsze wydawalo mi sie ze gdy zasilacz nie uciaga sprzetu
reset i po sprawie, ale totalne jego unieruchomienie?

pzdr fishaa

--
-A nie mozna by jakos obejsc tego przepisu co??
-przepis jest po to, zeby lokator od razu wiedzial kto tu jest