Re: Cicha obudowa

Autor: PabloZ/Erased Man (PabloZZ_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 12:50:18 MET

Codegen kontra Enlight (zasilacze)

 Historia:
kupiłem Gigabyte IE533 i obudowę z zasilaczem Codegen.
Po pewnym czasie odkryłem, że S1/S3 ani power up w biosie
nie działa - komp się nie włączał o zadanej godzinie.
Uśpienie: wybudzenie kończyło się rebootem i skandiskiem.
Zacząłem kląć na badziewie gigabyta, jego bios i już rozglądałem się za
inną płytą,
gdy:
- zamieniłem zasilacz na rocznego Enlighta.
Wszystko teraz działa. Zasilacz jest cichszy od Codegena, ale też
ma mniejszy przepływ powietrza.
Co ciekawe, na nalepkach miały wydajności prądowe prawie identyczne.
Wniosek: kupować dobre zasilacze.

pozdr.
PabloZ

--