Re: Cicha obudowa

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:46:06 MET

In article <arvirj$fih$1_at_news.onet.pl>, Ziomall wrote:

> Dzieki ale za taka kase to ja wole miec przekrwione oczy i brac prochy na
> sen ;)

No właśnie, dlatego napisałem co można zrobić za 200zł, żeby było naprawdę
cicho. Ale jak wydasz te 200zł (czy raczej 300-400zł) na porządną obudowę,
to wcale nie masz gwarancji ciszy, bo jak tutaj pewnie czytałeś, jednemu
trafiła się taka obudowa rzeczywiście cicha, a innemu nie. Ryzykujesz, że
wydasz np. 300zł na obudowę, 100-150zł na cichy wiatrak na procesor, a na
koniec wcale nie będziesz zadowolony z efektu i w końcu wydasz jeszcze 100zł
na zestaw do chłodzenia wodą. I jesteś ponad 500zł do tyłu, a nadal masz
głośny wentylator w zasilaczu, którego nie chcesz rozkręcać i wyciszać, żeby
nie stracić gwarancji na taką drogą obudowę :)

Paweł