Divix i blue screen ...

Autor: MarcinM (kettner_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:42:17 MET

Mam maly problem - mianowicie filmy w divix'ie chodzą mi tylko pod windows
media player, przy próbie otwarcia z jakiego kolwiek innego programu
(Vplayer, Best player, Allplayer...) wywala mi znany niebieski ekran z
komunikatem że nastąpił krytyczny wyjątek i dalej jush tylko zwis windy...
Mam Divix'a 5, (pod Divixem 4 tesh niechodzila) Direct X 8.1 (pod 8.0 tesh
niechodzilo), stery od grafiki najnowsze detonatory (dodam że pod inną
grafiką tesh to samo), aktualnie grafika GeForce 2 Mx 64, mam 128 RAM,
procesorka PIII 500, wszystkie sterowniki od płyty poinstalowane. Ma ktoś
jakiś pomysł ???? Bardzo prosze o jakąś pomoc.