Re: Cicha obudowa

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:33:42 MET

On Tue, 26 Nov 2002 10:22:36 +0100, "Ziomall"
<linda_at_nospam.poczta.onet.pl> wrote:

>Wiem, ze temat byl juz walkowany 1000 razy. Ale wciaz pojawia sie cos
>nowego. Nie chce wyciaszac obudowy.

Dlaczego? Ja kazda obudowe wyklejam korek + gabka i jest o niebo
ciszej a koszty minimalne. Tylko aluminiowych sie nie oplaca bo ona
robi za wielki radiator.

> chce kupic juz cicha ew. wyciszona. Sa w
>ogole takie? Podobno Chieftec'a sa niezle ale ta cena...

Obudowy Chiefteca sa bardzo dopracowane ale zasilacz to jak sie trafi.
Z jednym dostalem cichutki, z kolejnym mocniejszy niz byl w
specyfikacji no i niestety mocny zasilacz musi miec odpowiednie
chlodzenie - jak sie grzebie w sieci to jest cicho, jak sie gra to sie
wentyl rozpedza i jednak dosyc szumi. Poza tym zasilacz jest wypchany
po brzegi transformatorami - dodatkowy ma do pasywnego PFC - i troche
"bzyczy" przy duzym obciazeniu. Ja mam wyciszona obudowe to tego nie
slysze, jakby ktos mial tylko blache i ciche wentyle to bedzie
slychac. Moze to normalne, moze sie jakas cewka komus zle nawinela,
pieron wie. W kazdym razie byly tu juz skargi na glosne i Chiefteci i
Enlighty. Ja powiem jedno: nawet jak go troche bedzie slychac to
zasilacz SirTec (Chieftec) jest tak zrobiony ze sie oplaca kupic i
juz. Zadne HuntKeye, Jelenie czy inne wynalazki.

Pozdrawiam

oVo