Re: ECS K7SA5 + XP 2000+

Autor: Łukasz Nowak (lukasznowak_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 10:14:51 MET

Od roku pracuje na tej płycie z prockiem Athlon 1.7 XP, 256 DDR, Ge-Force MX
400 64 tv-out. Miałem problemy na początku przy starym biosie, po wgraniu
nowego cheepomana ze strony www.nukleon.pl komputer chodzi super
(aktualizuje co jakiś czas bios). Procek bez problemu kręci się na 2.0 Ghz.
Nie było także problemu jak miałem wiele urządzeń, swojego czasu miałem tam
modem Sagita, dźwięk SB live, Lifeview tuner, sieć realtek, skaner,
drukarka.
Pracowałem na Me i Xp. Wszystko jest w porządku.
Pozdrawiam