Avermedia TV Studio Nicam - Problemy z którymi nie moge sobie poradzi

Autor: Kerberos (loker_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 09:56:27 MET

Przejdę odrazu do sprawy
Karta Avermedia TV Studio Nicam po instalacji w systemie Win98SE na
sterownikach w starej wersji 3.00 zarówno, driverach WDM jaki i VXD nie
potrafi wydobyć z siebie dzwięku, ale tuner radiowy działa poprawnie, praca
pilota, przełącznie kanałów wręcz błyskawiczne, zgrywanie zadowalające lecz
bez dźwięku. Stwierdziałem że zainstaluje sobie nowsze drivery i tak więc
zrobiłem; kolejno najpierw w wersji 4.20 potem 4.21 i co się okazało: karta
ruszyła nawet z dzwiękiem na sterownikach 4.20, ale tylko na driverach WDM,
problem jednak tkwi w tym że zmiana kanału lub podwyższenie poziomu
głośności odbywa się z 5 sekundowym opuźnieniem.
Czy ktoś z was wie co jeszcze da się zrobić. Nie piszcie tylko że najlepiej
wymienić karte

Asus P2B-S
PIII 550
160 RAM