Re: Podlączenie urządzeń

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 08:37:10 MET

A dysku nie masz przypadkie mWDC ???
Jak tak, to zanim podłączysz jakiekolwiek urządzenie na "slave" razem z
dyskiemWDC ustawionym na "master" to musisz założyć zworkę odpowiednio na
dysku. WDC jest o tyle głupi, że do pracy:
 "single drive" - brak zworek
 "master" jest ruwnoznaczen ze stwierdzeniem "master, slave is present" -
zworka x 1,
 "slave" niezależnie czy masz urządzenie "master" czy nie wymusza go do
pracy jako urządzenie podrzędne.

Tak więc dyski WDC niezbyt nadają się do kieszeni o podłączania ich razem z
kieszenią dyskową . Wałkuję ten ból od 1996 roku... zawsze kupując nowy dysk
kupowałem WDC bo się jeszcze na nich nie zwiodłem. Aczkolwiek... głupawka
przedstawiona przeze nie wyżej jest nadal głupawką....
Innych powodów konfliktów nie widzę.
/Pozdrawiam, Sławicki