Re: DVD > PC

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 08:16:22 MET

Takie jakieś weższe i krótsze pomimo iż więcej niż 40 kołków bodajrze :) tak
?
Jeśli dobrze myślę to napęd nie ma osobnego gniazda zasilającego a zasilany
jest przez taśmę danych.
Są gotowe przejściówki z interfejsów dysków 2.5" na 3.5" (czyli normalne
gniazdo zasilające + standardowe IDE) w cenie około 40-50zł,np. we Wrocku,
ul.Oławska (koło starego DH. ŁADA). Sklep wabi się MicroZet.
/Sławicki