Re: Pentium 4 3,06 GHz i innowacyjnej technologii Hyper-Threading??

Autor: Sander (sanderSP_AM_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 01:40:26 MET

"KM" <mimi410_at_wp.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> witam grupowiczow mam pytanie co mozecie powiedziec o y procesorze Pentium 4
> 3,06 GHz i innowacyjnej technologii Hyper-Threading~?

Wszystkie nowe chipsety obsługują opracowaną przez Intela przełomową
technologię hiperwątkowości (Hyper-Threading, HT), umożliwiającą
programom korzystanie z dwóch procesorów logicznych w komputerach
wyposażonych w jeden procesor fizyczny.

Komputer wyposażony w procesor z Hyper-Threading zachowuje się
mniej więcej tak, jakby korzystał z dwóch procesorów.
Tak właśnie wykrywa go system Windows XP. Technologia ta polega na
współbieżnej wielowątkowości, a oznacza to, że dwie aplikacje mogą
pracować równolegle, bez wzajemnego zabierania sobie mocy procesora
i obciążania systemu.

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]