Re: Goldmemory

Autor: Wojciech Grobel (wojtegNO_SPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 23:26:08 MET

Jan Kozlowski wrote:
> Czy to normalne, ze testowanie pamieci tym programem trwa tak
> cholernie dlugo? Bo mi sie znudzilo po 16 godzinach...
> Mam 384 mb sdram.

A masz wersje pelna, czy shareware? AFAIR shareware robi podczas testow
kilkusekundowe przerwy (jakis napis sie tam w tedy chyba przewijal - nie
pamietam dobrze). W efekcie wiecej czasu program nie robil nic, niz
testowal - w koncu to shareware i ma tylko pokazac mozliwosci pelnej wersji.
Kup pelna wersje, lub zmien program (np. Memtest jest AFAIK darmowy). No i
na domyslnych ustawieniach programow, testy sa zazwyczaj wielokrotnie
powtarzane, wiec moze to trwac baaaardzo dlugo.

--
Wojciech Grobel
wojtegNOSPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl