Re: piski 757 dfx

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 22:32:34 MET

Użytkownik "[ piotr sut ]" <WyWaLtO_piotr23_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> mam takie problem z monitorem:
> po wlaczeniu komputera zanim zaloguje sie winda moj samsung 757 dfx
> "piszczy". To samo jak odpale jakas gre.
> Cos mi sie wydaje, ze to cos z rozdzielczoscia.
> jakies pomysly?
>
> pozdrowienia
> ->piotr
>
> Cze
Ja mam podobny problem z monitorem ale LG Flatron. U mnie jednak jest
troszkę inaczej. A mianowicie piszczy przez 5 minut i przestaje. Wcześniej
pisałem posta na grupie i mi odpowiedzieli żebym dostarczył go do serwisu bo
to może byc początek jakiejś awarii. I chyba tak zrobię. Ale co zauważyłem
jak przy roździelczości 1024 x 768 zminiełem odświerzanie na 75 piski
natychmiast ustawały... moze coś z tym związane. Ale puki co dopuki mam
gwarancję to go do serwisu odniosę - bo zaczyna mnie ten pisk nieco
denerwować. Pozdrawiam