przywracanie rejestru + zwiechy

Autor: ia (franz29_at_poczta.fmNOSPAM)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 22:17:15 MET

czesc wszystkim

moj problem polega na tym iz na czystym systemie nagle zaczely robic sie
zwiechy
od tak, w dowolnym momencie, calkowicie nie wiem o co chodzi
przez ostanie pare dni mialem juz 3-4 krotne przywracanie rejestru bo cos
tam mu sie nie podobalo

jakies pol roku temu gdy spotkalem sie ze zbyt czestym przywracaniem
rejestru okazalo sie ze ram byl zly
[ale wtedy nie mialem tak permanentych zwieszek]

komputer testowalem juz
memtestem, gold memory i bmc diagnostic - wyniki ze niby ram okej

acz ostatnio cos powalilo win2000, wiec wykasowalem spod dosa i
zainstalowalem win98se
w miedzy czasie przesuwalem partycje i zainstalowalem red hata 7.1
mam lilo w mbr'rze

teraz wlasnie mam cyrki pod win98se
[pod 98 jeszcze sprawdzalem funkcjonowanie modemu sm56 na motoroli]
linux na razie dziala stabilnie

moja konfiguracja to
fic va-503+
k6 II 550
64 ramu
4 giga seagate
karta sieciowa minta (na realteku 8139d)
graficzna mint tnt2 pro 32mb
cd-rom x8 mitsumi
dzwiekowa pod isa
modem pentagram diablo pci
zasilacz - jnc 200w

naprawde nie wiem co robic
instalowalem rozne wersje detonatrow i rozne 4in1, przywrocilem domyslne
ustawienia w biosie

prosze o pomoc

inne moje pytania to
1) jak sprawdzic czy zasilacz jest dobry
2) jaki wplyw na komputer ma wachajace sie napiecie
[mierzylem jakims analogowym gownem gniazdko do ktorego jest podlaczony
komptuer to wyszlo mi ok 230v, a w momencie zalaczania pompy od wody na
sekunde spada o ok10v po czym powraca do normy ]
czy to moze zwalic mi zasilacz, ram ??????
3) czy ups by niwelowal wyzej wymienione skoki napiecia

ia

--
jesli chcesz do mnie napisac wytnij NOSPAM