Re: soltek sl-75kav i temp systemu

Autor: Marcin Kompanowski (komarc_news_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 20:40:59 MET

W poprzednim odcinku (Mon, 25 Nov 2002 20:01:23 +0100):
 t_harry(wp) powiedzial(a):

>w biosie (i wprogach typu via hardware monitor) mam temp procka(zazwyczaj
>40-50C w zaleznosci od intensywnosci pracy), ilosc obrotow na minute
>wiatraka na procu, ale temp systemu(chipsetu) jest zawsze 0C,

wydaje mi sie ze temp systemu nie jest temperatura chipsetu tylko tempreatura
sensora ktory mozesz podlaczyc do plyty i mierzyc temperature dowolnego
skladnika komputera (np.karty graficznej) . w komplecie z plyta glowna
powinienes miec taki kabelek zakonczony czyms co przypomina przeroczysty
plastik.

--
Marcin Kompanowski
przy odpowiadaniu usun '_news' z mojego adresu