Podmiana elektroniki w HDD

Autor: m4sh0_at_op.pl
Data: Mon 25 Nov 2002 - 18:53:38 MET

Witam, mam problem,amianowicie, spaliła mi się elektronika w dysku (Seagate Barracuda ATA II 30,6 GB model: ST330630A) i teraz szukam kogoś kto ma podobny dysk, mam znajomego, ale on ma Seagate Barracuda ATA III 30,6 GB, czyli rózni się tylko prędkością przesyłu mój jest ATA66, jego ATA100. I moje pytanie jest takie czy podmiana elektroniki w tych dyskach umożliwi mi odczytanie danych. Może ktoś się już czyms takim bawił i eksperymentował? A może da rade załatwić elektronikę z seagate barracuda ATA II ale o mniejszej pojemności (bo akurat samą elektronikę z mniejszego dysku mam okazje kupić) Nie chce zabardzo eksperymentować aby nie stracić danych które tam są zapisane, dlatego wole się wpierw spytać. Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki...