Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 18:52:30 MET
"t3xz" <tecks_at_poczta.onet.pl> wrote in news:art2va$om$1_at_news.tpi.pl:
> padla mi myszka a4 tech, do firmy podanej na opakowaniu nie moge sie
> dodzwonic, na stronie a4tech nie ma zadnego kontaktu ani danych o
> punktach serwisowych.. (wspaniala polityka wobec klienta). moze
> orientujecie sie gdzie mozna oddac te myszke do naprawy w
> warszawie?(notabene zepsula sie po raptem 2 miesiacach uzywania, jedna
> rolka po prostu przestala dzialac, to jest model radiowy)
to jest normalne , kupiles szita , wyglada na to ze i bez gwarancji /:)
> (nastepna myszka bedzie marki logitech, miala taka dzialala sprawnie 4
> lata i nadal z niej korzystam juz 'awaryjnie' teraz)
zgadfza sie , logi albo mikrosoft
Pozdrawiam.
-- RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS] http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P Noone expects the Spanish Inquisition! Off to jail with you!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:58:33 MET DST