Re: Program do testowania pamieci

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 18:27:42 MET

> mam athlona, wiec to bez roznicy, jakie mam pamieci ????

bez roznicy jezeli pamiec pracuje w trybie synchronicznym ... jak ustawisz
prace asynchroniczna to mozesz uzyskac pewnien przyrost wydajnosci, ale nie
bedzie tego widac tam gdzie wykorzystywana jest moc procesora ... bo tylko
na operacjach typu:
- pamiec <-> chipset
- chipset <-> PCI
- chipset <-> AGP
zauwazysz roznice ...

Z praktycznego punktu widzenia poprawic sie moze wydajnosc grafiki a
dokladnie bezposredni dostep do pamieci przez karte grafiki w celu
pobierania tekstur ... roznica ta nie bedzie zbyt duza ...