GF2Mx - textury - wolne

Autor: Rafal 'Raf256' Maj (rafal_at_raf256.com)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 17:30:27 MET

Witam,
mam dziwny problem z moją kartą graficzną - komputer STRASZNIE zwalnia
(około 10-50 krotnie) podczas rysowania nitkróych textur.

Efekt obserwuję w Unreal Tournament - gdy patrzę się na :
+ apteczki (animowana niebieska tekstura)
+ fiolki z życiem (animowana texutra - woda)
+ ogień
+ trochę - wodę

gra niewyobrażalnie zwalnia (z 70 fps do 1-2 fps) i dodatkowo, co jest
bardzo charakterystyczne - dziwnie zachowuje się dźwięk, efekt jest
dokładnie jak w Matrix (bez żartów proszę ;) - to znaczy np. gracz mówi
"Yes red leader" a gdy ja patrzę się akurat na te fiolki, to słyszę
"Yeess reeedddddd leeeeeaaaaaaaadddddddddddd..." itd, cały głos z bardzo
mocnym metalicznym echem (dokładnie jak w scenie z Matrix gdy Neo połkną
tabletkę). Gdy w polu widzenia mam tylko ścainy, graczy itd (nic z
animowanymi texturami) o gra działa normalnie na ~80 fps.

Może to jakiś problem z transferem tych tekstur do grafiki?
Używam :
  Athlon 1,6_at_1,8 512 DDR GeForce2Mx 32MB WinXP
wcześniej grałem na
  Athlon 1,6_at_1,8 265 DIMM GeForce2Mx 32MB Win98se
i nie było żadnych takich efektów.
Aha, karta muzyczna to SB Live 1024. Mam najnowsze detonatory (40.x)

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com