Re: Chora myszka ...

Autor: TyPhOoN (brajdakNOSPAM_at_poczta.fm)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 17:17:35 MET

Użytkownik "Bogusław Krzyśko" <Bodzio.K_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem co jest grane... Płyta pod P4 ale wcześniej była inna. ATX mycha
> PS, Winda XP Pro, Karta sieciowa, Interek z serwerka Linuxowego w sieci,
> wszystkie upgrade do windy i ... mycha działa przez jakiś czas potem
zaczyna
> się "zacinać" i ruszać a po jakimś czasie ale różnym staje. Problem znika
> jak podłącze mychą pod serial. Co jest grane ? w systemie nie ma
konfliktów
> i wsio jest ok...
> Ratujcie nie mam pojęcia co jest grane....

Witaj

Mam ten sam problem :( Ja probowalem juz wszystkiego oprocz "formatu"
niestety na prozno, wycztalem gdzies jednak ze pomaga wylaczenie trzeciego
przycisku myszki, nie wiem ile w tym prawdy bo nie potrafie go wylaczyc ale
moze tobie sie uda.... Zycze powodzenia, bo znam doskonale ten bol, i
pozdrawiam.