Pytania cztery

Autor: =Marcos= (marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 17:05:21 MET

Pierwsze - chodzi o nagrywarkę.

Mam nagrywarkę Teac 8x4x32 [odczyt może 24, nie jestem pewien]. Na jednym
komputerze wszystko w porządku, nagrywa płyty prawie bez problemów...
Właśnie - PRAWIE. Od czasu do czasu zepsuje bez powodu płytkę. Nagrywa się i
powoli opróżnia się bufor. Dodam, że komputer z pewnością wystarczająco
szybki (1333MHz, 384RAM, WinME). Czy powodem mogą być duże wahania wolnego
miejsca na dysku? Czasem nawet spada do ok. 100MB.

Drugie - też chodzi o nagrywarkę.

Ta sama nagrywarka w komputerze Duron 750, 256RAM, 20G HD, Win ME nie
nagrywa z prędkością większą niż 4x! Dodam, że problem zaczął się od
zaistnienia jakiegoś paskudztwa na dysku, zmusiło ono do totalnego formatu.
Po formacie problem nie ustał - czasem nagra się płyta z prędkością 8x, ale
zwykle przy tej prędkości powolutku opróżnia się bufor...

Trzecie - chodzi o Outlooka.

Irytuje mnie uruchamiający się Messenger. Sorry za tak lamerskie pytanie,
ale jak to wyłączyć?? :) Jestem pewien, że już to kiedyś wyłączyłem nie raz,
ale po ostatniej reinstalacji Windowsa nie potrafię znaleźć tej opcji...

Czwarte - irytujący feature Windowsa.

Chodzi konkretnie o męczące okienka "kończy się miejsce na dysku E: F: G:"
itp... Też jestem pewien, że kiedyś to zlikwidowałem, były takie checkboxy w
opcjach każdego napędu, ale nie potrafię tego znaleźć... Wkurza mnie to, bo
mam kilka partycji, które zawierają li i jedynie pliki multimedialne i są po
to, żeby były pełne...
Win ME.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc :)

--