Re: IBM GL 300 - jak otworzyc obudowe?

Autor: GL (podpucha_at_op.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:28:41 MET

On Sun, 24 Nov 2002 16:45:22 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>A potem sie pojawia inny problem. Bo w takich starych sprzetach czesto sie
>okazuje, ze obudowa jest zwichrowana, powgniatana itp. I wez potem zloz
>calosc -- czasem sie okazuje, ze nawet majac tyle odnozy, co przecietna
>osmiornica i tak jeszcze jedno by sie przydalo ;)

czasami problem z samym otwarciem (no i z zamknięciem potem też)
wynika z zaśniedzenia tychże uchwytów, pręcików czy innych prowadnic.
Człowiek się szarpie jak z workiem kartofli, a to w sumie delikatna
maszyna, nie ? ;-)... Ale ja już mam odruch korzystania z WD-40
(kupiłem sobie puszkę 250ml i psikam gdzie popadnie ;-)... naprawdę
się przydaje...

A tak BTW: bawiłeś się może desktopami Dell'a ? Podobno te, na osłodę
mają zupełnie niestandardowe śruby, których raczej normalnym
śrubokrętem nie da się odkręcić ;-)).

Grendel