bios

Autor: Smith (mat106-8_at_angel.im.pz.zgora.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:40:36 MET

Witam
Mam płytę MSI K7TPro2. Chciałbym zrobić upgrade biou ale nie wiem, który
wybrać. Jestem na stronie producenta z biosami do mojej płyty
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=98&NAM
E=MS-6330%20Ver1.0C
i nie wiem czy jak ściągnę najnowszą wersję i ją załaduję to nic się złego
nie stanie.
W sumie nie jest napisane, że ostatni bios jest np. for K7T Turbo2 only ale
nie jest też napisane, że na pewno będzie działać z KT7Pro2.
Może ktoś z grupowiczów ma taką płytę jak albo zna odpowiedź na moją
bolączkę?