Re: uklad sygnalow w USB;

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 00:00:37 MET

"adasiek" napisal(la) dnia 2002-11-03 22:19, te oto slowa:

> okay; tam sa wszystkie warianty, jest link do identyfikacji, ale ja
> czegos nie widze:
>
> mam pinout i model plyty, ale nie mam zlacza oryginalnego, wiec kupie
> zlacze w sklepie i pytam: jak podlaczyc do plyty;
>
> niestety tego podana strona nie mowi;
>
> tzn. nie ma napisane: ze dana plyta ma podlaczane w dany sposob;
>
> plyta to Soltek: SL-62B;

W czym problem ?.

Ulozenie pin-ow dla SL-62B:

VCC (czerwony) * * GND (czarny)
D0- (bialy) * *
D0+ (zielony) * *
GND (czarny) * * GND (czarny)
VCC (czerwony) * *
D1- (bialy) * *
D1+ (zielony) * *
GND (czarny) * *

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"