Re: enlight'y tez sie psuja!

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 14:29:25 MET

On 25 Nov 2002 09:27:47 GMT, kedar <rpasiek_at_poczta.onet.pl> wrote:

>warto wyjascnic ze na rynku sa rozne modele enlightow, ja kupowalem
>jakis rok temu 250W i jest raczej glosny, ale np. kumpel kupowal jakies
>2 miesiace temu juz 300 i tez jest glosna.
>
>Przydaloby sie ustalic ktore konkretnie modele sa ciche, do wlascicieli
><- podajcie jakies parametry, nazwe modelu, ew. zdjecia mile widziane.

Nie wiem czy podanie modelu cos da. Mnie sie np. trafil kiedys
zasilacz HuntKey LW-8250 z wentylatorem firmy Ruilian Science 12V
0.17A i wentylator szumial jak cholera, kumpel kupil taki sam zasilacz
kilka dni wczesniej i mial wentylator firmy Ruilian Science 12V 0.12A
i pracowal cichutko. W zasilaczach Enermaxa zamontowano kiedys
silniejsze wentylatory, ludzie zaczeli pyskowac ze za glosne i
firma... wymienila ludziom zasilacze na cichsze a chetnym wyslala
wentylatory zeby sobie sami wymienili (Enermaxy, Sirteci i inne dobre
zasilacze nie sa plombowane, serwis sprawdza czy ktos nie grzebal w
srodku).

Tak ze jak podacie komus konkretny model to i tak nie wiadomo co sie
trafi. To je totolotek. Najlepiej kupic w sklepie internetowym, szybko
sprawdzic i jak sie nie podoba to odeslac, tylko ze sie troche kasy
jednak traci. Albo rozebrac i wyciszyc.

Pozdrawiam

oVo