Re: karta graficzna..rozterka ...

Autor: GLide (glid_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 14:18:39 MET

ScaShONe <scashone_at_wp.pl> napisał(a):

> S3 inc.savage 3D czy Niwida riwa Tnt 32 bit ..??otoz zamienilem sie z
> kolesiem na katry bo mje ..riwa nie miala wyjscie Tv out i tu moje

Jesli liczy sie dla Ciebie tylko ogladanie DVD a procek masz slabiutki to
Savage bedzie lepszy.
Jesli chodzi o 3D to zdecydowanie TNT (tylko doprecyzujmy: to jest TNT2 czy
TNT2M64?)
DIVixy tez da sie na TNT ogladac wiec ja bym sie nie zamienial. Kombinowal ze
sterownikami, zrobil malutki upgrade procka (jesli mozliwy) ale generalnie
Savage jest slabiutko supportowany przez producenta (albo wrecz w cale) co
oznacza brak nowych sterownikow. Stery TNT w wersji 6.5 prezentuja w miare
niezly poziom dopracowania.

Pozdro
GLide