Re: Pomocy..

Autor: Mariusz Strzelecki (strzelbi_at_op.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 00:43:25 MET

SalataZ wrote:
> Napisz jak komputer pracuje przy zdjetej obudowie i czy czestotliwosc zwisow
> sie zmniejszyla. Bycmoze caly zestaw wytwarza tak duzo ciepla, ze wiatrak na
> obudowie nie jest w stanie go odprowadzic.

Przy zdjetej obudowie mam ta sama sytuacje.. w dodatku w obudowie mam
wbudowane 2 wiatraki ( obudowa Modecom NEXT). Wyklada sie niezaleznie od
      uzycia zasobow komputera. Czasem wylacza sie przy jakichs
wymagajacych grach a czasem tylko przy wlaczonym winampie. Ostatnio
doszlo do tego ze codziennie musze instalowac Windowsa bo te awarie
uszkadzaja jakies podstawowe biblioteki.

Mariusz Strzelecki