Re: 2 kompy i scaner

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 13:47:28 MET

> Mam taki problem, są sobie dwa kompy obok siebie i jest jeden scaner USB.
> jak to bołączyć aby obydwa kompy mogły korzystać ze skanera. Sieć jako
taka
> nie wchodzi w rachubę jak również przełączanie wtyczek. Kombinowałem z
hubem
> USB ale to nie zdało egzaminu, chyba że ja coś źle robiłem.
> Proszę o pomoc i pozdrawiam. Mecenas

potrzebowalbys ustrojstwa, ktore dziala podobnie jak automatyczny
przelacznik drukarek na LPT ... w momencie wyslania zadania od danego
komputera ten ma w danej chwili dostep do skanera ... ale nie wiem czy
wogole zrobili cos takiego a poza tym na pewno nie bedzie to tanie ...
ewentualnie moga byc jakies programiki do mapowania portu USB z jednego
kompa na drugi ... ale to wymaga sieci ...
mysle, ze najprosciej poprostu polaczyc 2 kompy i przesylac do drugiego to
co sie zeskanuje ... najtaniej chyba wyjdzie ci link na USB ... jakies 70zl
albo cos kolo tego ... ale odleglosc ograniczona ... inaczej to tylko karty
sieciowe ...