Re: karta ATI Radeon 9000 DVI

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 13:17:24 MET

> czy do karty ATI Radeon 9000 DVI mozna podpiac TV? jezeli tak to czy TV w
> komputerze musi byc w cyfrowej jakosci (kablwoka, satelita itd) czy moze
> byc zwykla antena telewizjna?

a tak naprawde to o co pytasz ??? Bo wyglada jakbys chcial podlaczyc antene
do samego karty graficznej ....
Karta w najbogatszej wersji posiada: d-sub, DVI i ViVo ... wiec mozesz
ogladac obraz z karty na TV i podlaczyc zewnetrzne zrodlo sygnalu video
(kamera, wideo itp.) a co ma z tym wspolnego kablowka to pojecia nie mam
... jezeli masz jakas inna wizje tego polaczenia to opisz dokladnie co
chcesz zrobic ...