Re: Liteon-czy rzeczywiscie taki dobry

Autor: newbie (dynks_at______cut___this.____polbox.com)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 13:09:35 MET

"ButtHeadek" <ButtHeadek_at_hoga.pl> wrote in message

> To tylko gadanie. To wszystko zalezy od nosnika. Ja np. ostatnio na
> 24x na Diviosionie nagrywalem 3:45 min chyba. Wlozylem platinum, gdzie
> zawsze troche szybciej bylo i kapa. Ponad 4 minuty. Tak, ze widzisz,
> to nie zalezy od nagrywarki, tylko od nosnika.

Od nosnika i od nagrywarki - Liteon 32x jest CAV wiec srednia predkosc
zapisu na dobrej plytce wynosi tak naprawde jakies 25 x a Teac zdaje sie
jest PCAV i jego srednia predkosc zapisu jest blizsza tej ze specyfikacji.
Inna sprawa ze czasem jest tak ze nagrywarka ktora o 10 sek krocej nagrywa
potrzebuje10 sekund na przygotowania do nagrania liczac od momentu wlozenia
nosnika :-)

Pozdros.