Re: Zasilacz

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 23:12:14 MET

Uzytkownik "Wojciech Giersz" <
> Oho, komus trolle z klatek pouciekaly? Czy w Chipie reklame Codegenow
> zamiescili?
> --

nie no lepiej przeciez zainwestowac kilka stowek w zasilacz firmy E. czy
tez. E. i
czekac z nadzieja ze cos sie stanie,pierdolnie ,pojdzie z zasilacza ogromny
prad ...
...i nam komputera nie spali.
Wtedy to dopiero jest zadowolenie,a bylem taki przezorny...
Ale lepiej zainwestowac 50 zl w Codegena (o ile ten bedzie w miare dobrze
podawal
napiecie-a zdarza sie zdarza),za rok czy 2 kolejne 50 zl na codegena i tak
wkolko.
<...>
A zabezpieczenia przeciw spaleniom/przepieciom/czyms tam mozna dac do
zrobienia za
grosze... I efekt:
Mamy zasilacz za 50 zl, ktory (o ile) podaje dobrze PRADA :) i do tego jest
bezpieczniejszy niz
wszystkie E. i E. razem wziete...
Poki mi pech nie zajrzy w oczy i nie spali calego kompa - ja TAK ROBIE....

Ps.
Czy ktos z Was podlaczyl kiedys kompa z zasilaczem ENLIGHT 300W+monitor pod
zwykly stabilizator napiecia...? Nie radze! A napewno juz nie radze wlaczac
rozmagnetyzowania
w monitorze.. :))))))

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca