Intel Pro100 Unmanaged vs. 3COM SOHO

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 11:43:39 MET

Witam!

Co byscie powiedzieli.. jak wypadaja te karty w konfrontacji?

Z jednej strony Intel Pro100 niezarzadzalna oczywiscie PCI 10/100 Mbit

z drugiej 3COM office connect rowniez 10/100 Mbit PCI, ale nie majaca
sterownikow pod DOSa, za to sporo tansza...

Pytam bo mam mozliwosc kupienia wiekszej ilosci do dalszej odsprzedazy i nie
wiem co mi lepiej zejdzie, na co bedzie wiekszy popyt

Bardziej sie sklaniam do Intela, ale jestem ciekaw co Wy na to

Z gory dzieki za wszelkie opinie i pozdrawiam, mam nadzieje zenie
potraktujecie teog jak NTG albo SPAM

--
Po prostu Virtuozik
e-mail: virtuozik_at_inetia.pl