17"Mag vs Mitsubishi

Autor: Fox (foxxx_at_tlen.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 10:42:10 MET

Witam
Zamierzam zmienic monitor z przestarzalej 15"-stki na 17'
Zalatwilem do testow najpierw Mitsubishi 750SB Diamondtron,
Jakosc obrazu super, geometria, kolorki ustawilem bez problemow,
jednak monitor mial pewna wade, dopiero po ok. 20 minutach od
wlaczenia ustawiala sie pozadana wielkosc ekranu. Natomiast jak
byl "zimny" ekran byl wiekszy o ok. 1cm z kazdej strony. Przeszkadzaly
mi takze te dwie kreski (kineskop diamondtron). Kolejnym monitorkiem
do testu byl Mag 796 PF, tu takze bylem zadowolony z jakosci obrazu
(kineskop pure flat) bez tych kresek :), kolorki spoko, jest tylko jedna
rzecz
ktora wg. mnie jest nie tak jak powinna. Ustawilem mu geometrie i podczas
gdy otworze jakies okno na pelny ekran jest ok, ale gdy zmniejsze okno do
ok 1/2 ekranu, widac cos w tym stylu ) ( moze mniej ale jednak jest taki
efekt, gdy udaje mi sie zlikwidowac ten efekt na 1/2 ekranu, to na pelnym
ekranie obraz wyglada tak: ( ) Poniewaz podoba mi sie ten model maga mam
pytanie: czy to jest normalne w tym modelu, czy trafilem na wadliwy
egzemplaz ?
Moze ktorys z grupowiczow ma tegoz Maga i u niego bez problemow udalo sie
ustawic geometrie, bede wdzieczny za pomoc w tej sprawie.
Z gory dziekuje
Fox